Tools

Met de juiste tools zorg je voor een vruchtbare mindset bij je team!

Hulp inschakelen is verstandig, vooral als het gaat om hulp bij zaken die eigenlijk je core business niet zijn. Ik help je graag op weg met een vrijblijvende intake. Soms is dat alleen al voldoende.

Mocht je toch meer nodig hebben, dan plannen we een vervolg.

Onderstaand een greep uit de dingen waarmee ik je kan helpen:

Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Quick scan

Hoe staat onze gastvrijheid ervoor? Hoe klantgericht is onze organisatie nu echt? Wat beleven mijn patiënten? Als je dat wilt weten is een Quick Scan misschien een mooie start. Ik ga het gesprek aan met patiënten, medewerkers, familie en dierbaren. Ik kijk, luister en ervaar mee op de werkvloer.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Workshops

Via verschillende invalshoeken wordt een gastvrije houding bij deelnemers gestimuleerd. Samen werken vanuit ‘de bedoeling’ en de kernwaarden van de organisatie naar klantbeloften en gastvrij gedrag.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Training

Ik bied diverse trainingen op maat aan, variërend van ‘gastvrijheid in praktijk’, ‘gastvrij blijven in lastige situaties’, tot de meer praktische variant als ‘aanspreken en feedback geven’ en ‘wachtkamer management’. Combinatietrainingen zijn altijd mogelijk.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Patient journey

Samen met teams breng ik de contactmomenten en beleving binnen uw organisatie helder in beeld en werken we samen aan nieuwe initiatieven.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Reflectiesessies

Niet-anonieme feedback is veilig en leidt tot echt inzicht waarmee teams zelfstandig aan de slag willen. Ik help teams om zelfstandig feedback te verzamelen en hiermee aan de slag te gaan om structurele gedragsverandering te realiseren.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Inspiratie sessie / spreker

Wilt u uw evenement omlijsten met klantgerichtheid of het thema gastvrijheid in uw organisatie op de kaart zetten? Ik zet deelnemers aan tot nadenken over het onderwerp. Met voorbeelden uit de zorg, maar ook daarbuiten zorg ik voor herkenning en zet ik aan tot actie.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Coaching 'Gastvrij Leiderschap’

Een uniek programma voor leiders die gastvrijheid willen ontwikkelen als aparte competentie in hun profiel.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Team building

Een op maat gemaakt programma met gastvrijheid als rode draad.


Icoon achtergrond van bericht Icoon van bericht

Hei-dag

Gewoon alle neuzen dezelfde kant op – als het gaat om de kapstok waar gastvrijheid, klantbeleving of patiëntgerichtheid aan kan worden opgehangen…


Anouk over hun Quick Scan

"We waren verbaasd over een aantal blinde vlekken die Esther naar boven wist te halen in enkel twee dagdelen meelopen. Ze heeft ons echt aan het denken gezet en is ook niet bang om te prikkelen. De voorbeelden waren heel goed en we hebben het er nog steeds over"

Anouk Hilgersom - De KinderKliniek

Meer over deze opdracht

Mirjam over hun inspiratiesessie

"Ons doel was om inspiratie op te doen en om bewustwording bij de doelgroep te creëren en dat is naar mijn idee meer dan gelukt. Ik heb drie verzoeken gekregen om het nogmaals te organiseren, mede omdat het verhaal van Esther iedereen enorm aansprak!"

Mirjam van Dijk-Jager - Radboudumc

Meer over deze opdracht