In de media

Gastvrijheid maakt uw organisatie sterker

Gastvrij Werken helpt zorgorganisaties om patiëntgericht(er) en gastvrij(er) te ondernemen. Want (zorg)consumenten anno nu zijn kritischer, mondiger en kiezen selectiever. Dus laten we patiënten niet als vanzelfsprekend beschouwen, maar ervoor zorgen dat ze naast uw zorgverlening ook een andere reden hebben om voor u te kiezen én terug te komen.

Want door een loyale houding aan uw patiënt, worden patiënten ook loyaal aan u.

Hospitality in de zorg

Voor F-Facts geeft Wenny Braam een inkijkje in hoe de aanpak rondom een gastvrije cultuur tot stand is gekomen.

Interview Skipr

Tijdens het congres ‘In het spoor van de patiënt’ gaf ik een korte toelichting over het belang om teams eigenaarschap te geven.

Je zorgt voor elkaar

Interview in magazine ‘Gastvrije Zorg’ waarin de aanpak van een nieuwe gastvrije cultuur binnen het ziekenhuis St Jansdal centraal staat.

Wachten managen

In juni 2014 werden we gevraagd iets te vertellen over het managen van wachten op de poli chirurgie van het St Jansdal ziekenhuis.

Verwachtingsmanagement

Voor het ziekenhuismagazine Cascade van het St Jansdal werd ik geïnterviewd in mijn rol als Programma Manager Gastvrijheid.

Gastvrijheid op de OK

Voor het ziekenhuismagazine Cascade werd het OK-team van ziekenhuis St Jansdal geïnterviewd over het gastvrijheidsproject op hun afdeling.

Tips - Gastvrij Werken klantbeleving gastvrijheid patiënt tevredenheid patiëntgerichtheid

Tips

Op zoek naar tips over gastvrijheid?

Verder
Tools - Gastvrij Werken klantbeleving gastvrijheid patiënt tevredenheid patiëntgerichtheid

Tools

Op zoek naar gastvrije tools?

Verder